Sidvisningar

7 mars 2012

Böcker :3


Just nu håller jag på att läsa 4 otroligt bra böcker. Jag vet att det är lite mycket så jag ska vänta lite med den ena (Inheritance) och läsa den när jag har tid.

Från toppen är det:
Vingklippt Ängel, Handlar om en tjej som är psykiskt sjuk, självbiografi
The Name of the Wind, Jag vet inte riktigt vad den handlar om än, fantasy
De Öde Landen, Tredje boken i serien om det mörka tornet, fantasy
Inheritance, Sista boken i serien om Eragon och Saphira, fantasy

De är väldigt bra allihopa, dock vet jag inte egentligen med The Name of the Wind, eftersom jag bara är på sidan 20 ungefär. Men jag tycker att ni borde läsa någon av de här böckerna i alla fall.
Första boken i Det Mörka Tornet är:

Revolvermannen (Gunslinger)

Första boken i Arvtagarserien (Inheritance Cycle) är:

Eragon (Eragon)

Så läs, läs, läs nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar